INTERVJU, ÅPENHET OG DAGENS NEDTUR

I dag har jeg hatt en sinnsykt innholdsrik dag. Og det har skjedd mye. Det gikk litt(ekstremt mye) dårligere enn jeg hadde tenkt med en leilighet jeg hadde lyst på, så vi får se hva som skjer der. I kveld gikk vi på visning på en annen leilighet som jeg egentlig ikke hadde spesielt lyst på, men som jeg får se litt nærmere på nå. Håpet virkelig på den andre, men sånn ble det ikke. Vil ikke snakke for mye om det på bloggen enda siden det er så mye usikkert. Men jeg lover å oppdatere dere etterhvert når noe er bestemt. Og om jeg kjøper noe så skal dere ikke se bort i fra at jeg sjekker ut interessen for flyttevlog, det hadde vært gøy 


Bildebeskrivelse: Guro Helene står og lener seg inntil en murvegg. Hun holder håret sitt vekk fra ansiktet og ser ned i bakken. 

En annen ting som var litt kjipt var at videoen jeg har brukt så lang tid på ikke ble publisert likevel. Jeg hadde brukt supermye tid både på å spille den inn og å redigere den, men jeg ble aldri helt fornøyd. Derfor kommer ukens video litt sent, men den kommer. 

Uansett, nok drit for i dag. Jeg har hatt intervju med avisa igjen, denne gangen med “Varden”. De kom hjem til oss og intervjuet meg og tok en haug med bilder. Det kommer sannsynligvis neste lørdag, og da skal jeg si i fra. Jeg gleder meg til å lese saken, håper at den blir bra. Det er så viktig å snakke og å være åpen. Dette er min hjertesak, så det å få snakke om den og at det når ut til så mange er så bra. Håper alle dere som leser dette nå også tør å åpne dere. De aller fleste sliter med noe enten det er dårlig helse med mye sykdom og vondt, psykiske problemer, vanskeligheter i familien eller ja dårlig syn. Noe er lett å se på utsiden, mens noe ligger gjemt. Oppfordrer alle til å tørre å snakke om både det som er vanskelig, og å være åpen om hvem du er. Da vil alt kjennes så mye bedre. 


Bildebeskrivelse: Guro Helene står foran en murvegg. Hun ser til utover til siden. 

Nå skal jeg slappe av resten av kvelden. Jeg er ikke helt i form for tiden, har nok en infeksjon som smyger seg sakte men sikkert innpå. Åh håper ikke jeg blir dårligere før helgen fordi da skal jeg på årsmøte med nbfu wii.


Bildebeskrivelse: Guro Helene lener seg mot murveggen, hun har på sort singlett og en rød bukse. Hun ser skrått ned til siden


Bildebeskrivelse: Guro Helene lener ryggen til murveggenn. Hun har hodet på skakke, mens hun ser på kamera og smiler. Hun har på rød bukse og sort singlett.

//Følg meg gjerne på snapchat for oppdateringer og vlogging hver dag, og på facebook for å få med deg når det kommer nye innlegg♥♥ 

 

 

3 kommentarer
    1. Elskr at du tar deg tid til å ta så fine bilder, ikke minst å skrive så fint! Men har folk på din alder råd til å kjøpe leilighet?:oo

    2. Til neste spørsmålsrunde:
      -hvor i verden/Norge ønsker du å bo?
      -Hvor mange tattoo har du og hvem av dem liker du best?
      -Hvilke “type” mennesker synes du er de mest interessante/irriterende/dårlige?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg