BILDER FRA SØNDAGENS OPPTUR

På grunn av bursdagen til mormor var vi så heldige å ha besøk over natten. Onkel og mine to fettere bodde over hos oss. Det er sjeldent de sover hos oss, ettersom både tante og onkel sine foreldre bor her i Kragerø. Men nå var det vår tur til å ha dette herlige besøket, det tror jeg vi samme pris på alle sammen inkludert Wilma også, faktisk. Wilma gikk stadig bort til Lavrans når han lå på gulvet, eller hvis vi holdt han på fanget. Hun har vært veldig nysgjerrig hver gang hun har truffet han. Hun lukter litt på hender og tær, og kikker noe veldig. Dette gjorde ikke Lavrans noe, tvert i mot, han lo og smilte hver gang hun kom bort. De var jo så herlige og skjønne. De to eldste guttene syntes nok det var mest stas å bruke tid sammen alene, og satt mye oppe for å spille. Vi fikk et glimt av de litt her og der da, heldigvis. 

På lørdag planla vi mest bursdagen. Familien “Ute i siste liten” bladde i albumer og laget quiz om vår mormor. Godt å få gjort det noen timer i forveien liksom, haha! 

På søndag tog jeg og mamma en formiddagstur alene. Vi hadde med oss lille Lavrans og Wilma ute på tur, og det var så nydelig. Jeg har aldri likt å gå tur, og har spesielt hatet det om vinteren. Men det er utrolig hvor mye en koselig barnevogn og liten hund kan hjelpe til. Da blir det plutselig så mye hyggeligere. 


Bildebeskrivelse: Lavrans spiser på hånden sin og ser på kamera med store øyne.

Mine to fine gutter, de er jeg så glad i altså


Bildebeskrivelse: Guro Helene sitter med Lavrans og August. Alle tre smiler til kamera. 


Bildebeskrivelse: Guro Helene triller barnevogna og går med Wilma i bånd. Hun ser i kamera, og bildet er tatt fra siden 


Bildebeskrivelse: Guro Helene triller vogna og går med Wilma. Det er masse snø og is rundt. 

På turen møtte vi også denne herlige hunden. Den var gigantisk i forhold til Wilma, men så snill og forsiktig. Vi slapp de løs og lot de hilse på hverandre i snøen, og det gikk superbra. 

Bildebeskrivelse: De to hundene står i snøen og kikker på hverandre.

//Følg meg gjerne på snapchat for oppdateringer og vlogging hver dag, og på facebook for å få med deg når det kommer nye innlegg♥♥ 


 
Abonner på youtubekanalen min for å få med deg alle videoer som kommer fremover. 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg