70 ÅR !!

På lørdag feiret vi mormors 70 årsdag. Jeg har allerede snakket litt om det på snapchat, men det var utrolig koselig. Jeg har alltid hatt et veldig nært forhold til mormor. Vi var nesten naboer under hele min oppvekst, og siden hun ikke jobbet var det alltid åpent hus. Hun har alltid vært der for meg når jeg har trengt det, og er veldig glad for at jeg har akkurat henne. “Håper vi har deg i 70 år til”, som onkel sa i talen sin, haha. 
Det var som sagt en veldig koselig kveld. Med familien samla, og mange av hennes venner. Mange jeg ikke hadde truffet siden jeg var ganske liten, noen jeg bare har hørt om, og noen jeg selv er veldig glad i. Det var flere veldig fine taler, og jeg ble overtalt til å synge en sang for mormor. Det gikk vel så som så, men med et veldig lite kresent publikum så ble det greit likevel. Dessverre var jeg så opptatt av å kose meg hele kvelden at jeg glemte å ta bilder. noe vellykka fikk jeg, og de kommer her. 


Bildebeskrivelse: Ellinor ligger på et fang og gir Wilma(hunden) en stor klem. Hun ser på kamera og smiler. 


Bildebeskrivelse: Bursdagsbarnet Wenche står med sine barnebarn(Ellinor og August). De står ved kakebordet, mens de jubler og smiler. Wenche ler 


Bildebeskrivelse: (sort/hvitt) Guro Helene sitter på en stol i et pyntet lokale. Hun har på en stor og fluffy pelsjakke. Hun holder en bit av håret mens hun smiler til kamera

//Følg meg gjerne på snapchat for oppdateringer og vlogging hver dag, og på facebook for å få med deg når det kommer nye innlegg♥♥ 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg