NY HUND I FAMILIEN

Hei dere. Nå blogger jeg fra Oslo, og jeg er ganske så kaputt. I dag tidlig dro vi med buss fra Kragerø. Mamma skal på mør med nyreforeningen i morgen, i tillegg skal i besøke en venninne av meg som ligger på Rikshospitalet nå. 
Jeg er supersliten etter å ha gått rundt i Oslo. Utrolig hvordan noen tar hensyn og flytter sg når jeg bruker stokk, mens noen virker som om de målbevisst går rett på meg. Blir ganske sjokkert enkelte ganger. Heldigvis ser jeg litt og klarer å flytte meg før det er for sent. Men at det er jeg som skal stresse med det, og vike for mennesker fordi de er opptatte med å stå stille/snakke i telefonen/ sende melding eller whatever, det synes jeg er veldig spesielt. Nok om det nå, det kommer i en video. Her er det mye å ta tak i. 

I går hadde jeg også en helomvending på rommet mitt, jeg fikk i det minste begynt. Jeg holder på å rydde, og få alt i systemer. Så det blir lettere å finne frem, ikke bare bare det nei. 
På ettermiddagen besøkte vi tanta til mamma som har fått seg ny hund, utrolig koselig!! Den var utrolig snill, og det var koselig for Wilma å få hilse på en så stor og snill hund. 

Bildebeskrivelse: Guro Helene sitter i midten med en hund på hver side. En stor labrador, og en liten yorkshire terrier. 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg