Å KLE PÅ SEG SOM EN TREÅRING

//Inneholder annonselenker
 

Okei dere. Så som dere har skjønt så går det stort sett fint for meg å se dårlig. Men noen ting irriterer meg igjen og igjen, og her skal dere få se eksempler på tre av de. 

Som dere kan se på bildet under har jeg tatt skoene på feil bein. Og jada, jeg kan jo bare kjenne etter før jeg tar skoene på meg. Men av og til tar jeg på meg skoene uten å tenke meg om, akkurat som jeg gjorde da jeg så godt. Da ender jeg ganske ofte opp med skoene feil. Det skjer flere ganger i uka. 


Bildebeskrivelse: Guro Helene tar bilde av skoene sine ovenfra. De er på feil bein. 

På neste bilde var jeg skikkelig fornøyd med antrekket jeg hadde tatt på meg. Jeg var på besøk hos Hedda, og vi skulle ut på en tur. Jeg var strålende fornøyd mens jeg så meg i speilet og så “Åh jeg har aldri tenkt på at disse fargene passer sammen, se da!” Hedda svarte meg at “Nei det er kanskje ikke så rart for de passer ikke sammen heller. Det er helt grusom kombinasjon” Takk og pris for gode venner som sier i fra. I mine øyne var det ikke bare det at det gikk sammen heller. Neida, jeg syntes det var dritfint. Jeg synes forsåvidt det enda, men har blitt fortalt at jeg aldri ville gått sånn før. Tror jeg bare burde stole på det. Haha her kan dere se resultatet av Guro Helene 20 år som prøver å kle på seg selv. 


Bildebeskrivelse: Guro Helene ler til kamera. Hun har på seg lyserosa boblejakke og knall oransje hettegenser

Link til jakka finner dere forresten Her. Akkurat nå er den på salg til nesten halv pris, så jeg da jeg var inne på siden i stad. Den finnes også i rosa, mørkegrønn og svart. Hahah, jeg elsker den jakka her, og har den faktisk i grønn også. Kjennes ut som å bo inni en stor og deilig dundyne. Diiiiigg! Buksa i bildet under finner dere Her, den var tydeligvis også på salg. Så da vet dere det. 


Bildebeskrivelse: Guro Helene ler og ser ned i bakken. Hun har på seg hvit bukse, lys rosa boblejakke og knall oransje hettegenser

Hahah, så siste problemet er vel noe som ikke har vært et problem siden barnehagen tror jeg. I det siste har det skjedd ofte. Da mener jeg ikke en gang innimellom heller. Neida, opp til flere ganger i uka dette også. Her kan jeg streng tatt også kjenne etter. Men for å være ærlig så glemmer jeg det. Jeg er så vant til å se, så jeg tar klærne på meg automatisk. Jada, vi snakker om den typiske klærne på vranga- feilen. Det skjer relativt ofte at jeg tar genseren på vranga, og trusa havner på vranga omtrent hver eneste dag. I hverfall 50/50. En dag dro jeg på møte med kommunen og satt hele møtet med en tynn hettegenser på vranga – er det i det hele tatt mulig liksom ? Først på slutten av møtet gikk det opp for meg. Dette skjer ofte, men som regel oppdager jeg det i det minste før jeg går ut døra. 


Bildebeskrivelse: Guro Helene har på seg en rosa genser med glidlåsen inn mot kroppen. 

//Følg meg gjerne på snapchat for oppdateringer og vlogging hver dag, og på facebook for å få med deg når det kommer nye innlegg♥♥

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg