17.02.2018

//inneholder annonselenker

I dag har jeg og Hedda vært ute og gått en liten tur. Hjemme i Kragerø er det halvannen meter snø, og iskaldt. Her er det bart og nydelig. Vi tok noen bilder ute i det fine været som jeg tenkte å dele med dere. Genseren er fra Zara og buksa er fra Bikbok. Nå har bikbok 100kr avslag på alle bukser. Det har i alle fall jeg benyttet meg av. Link finner dere HER


Bildebeskrivelse: Guro Helene går i en park, hun har på seg hvit bukse og oransj hettegenser. Hun ser ned mens håret blåser til siden. I bakgrunnen er det et oransj og et hvitt trehus. 


Bildebeskrivelse: Guro Helene har på seg hvit bukse, orjans genser og beige sko. Bildet er tatt nedenfra. Hun holder i håret sitt, mens hun ser ned i bakken. I bakgrunnen er det et oransj og et hvitt trehus.


Bildebeskrivelse: Guro Helene står med kroppen mot kamera. hun ser ned i bakken. Håret henger ned, og dekker halve ansiktet.


Bildebeskrivelse: Guro Helene står med ryggen til. Hun ser på skrått ned mot bakken, så man kun ser håret og ikke ansiktet. I bakgrunnen står det trehus, og på siden er det grønne busker. 

//Følg meg gjerne på snapchat for oppdateringer og vlogging hver dag, og på facebook for å få med deg når det kommer nye innlegg♥♥ 

  

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg