STAVANGER

Nå var det vel på tide med en ny oppdatering her fra meg i Stavanger. I går kom jeg frem til Hedda og Kamilla i leiligheten dems. Jeg har ikke sett de på veldig veldig lenge. I dag har jeg og Hedda vært en tur på spa, jeg skal gå gjennom bildene nå, og dele et innlegg til med dere i løpet av kvelden. Nå skal vi slappe litt av før vi reiser videre til resten av Stavangerjentene for å spise. 


Bildebeskrivelse: På bordet ligger det lasagne, salat og vann. 


Bildebeskrivelse: Kamilla sitter ved bordet, og smiler mot kamera. Hedda står bak og gir henne en stor klem. 

 

//Følg meg gjerne på snapchat for oppdateringer og vlogging hver dag, og på facebook for å få med deg når det kommer nye innlegg♥♥ 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg