ENDELIG FREMME

Beklager for et utrolig sent innlegg i dag. Jeg lover dere, jeg har prøvd, så det skal ikke stå på det. Jeg har sitte på toget til Stavanger i flere timer nå, og først når det er 5 minutter igjen av turen – ja, da bestemte internettet seg for å(nesten) virke. Derfor fikk jeg ikke postet noen verdens ting før nå når jeg kom frem, ikke fikk jeg forhånd I natt skal jeg sove hos den fine fine familien min som bor i Stavanger. Det gleder jeg meg masse til. Har ikke sett de siden juleferien, og da var jeg ganske syk, så jeg fikk ikke så mye ut av det. Så nå gleder jeg meg til å se alle tre igjen, og spesielt lille Gustav selvfølgelig. Det er så herlig med barn, og man er jo spesielt glad i “sine egne”. Jeg er ganske familiekjær av meg, og de gangene jeg kommer et par dager tidligere til Stavanger, eller reiser litt senere, er det så koselig å være på besøk der. Nå er jeg sinnsykt trøtt, og skal legge meg, men jeg måtte bare innom å si at jeg har kommet me frem, og at jeg føler meg i litt bedre form i dag. Det hadde vært deilig om denne infeksjonen her hadde klart å vente helt til søndag. Da blir jeg glad. I morgen skal jeg skrive om turen min på hjelpemiddelsentralen, og dele et par bilder fra besøket der. 
Det har vært en sinnsykt lang dag i dag, det har gått i ett siden klokka syv. Nå er jeg endelig fremme og skal legge meg til å sove. Gleder meg til en superkoselig dag i morgen, og fin helg videre. Vi snakkes!


Bildebeskrivelse: Guro Helene står ute i snøen. Hun har på seg en rød genser, og holder en del av håret mens hun ser mot kamera og smiler 

//Følg meg gjerne på snapchat for oppdateringer og vlogging hver dag, og på facebook for å få med deg når det kommer nye innlegg♥♥ 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg