HJELPEMIDDELSENTRALEN OG BILDEBESKRIVELSE

Hei dere, og tusen takk for alle fine meldinger etter gårsdagens innlegg. Dere er jammen i meg fine. Nå har jeg akkurat våknet. For dere som ikke kjenner meg, så våknet jeg som regel to ganger. Jeg står først opp av senga, går rundt som en zoombie i en halvtime før jeg har våknet nok til å starte dagen. 
Nå sitter jeg uansett bare og snakker litt med dere før jeg må begynne å pakke. Jeg liker faktisk å stå opp tidlig bare for å kunne ha en rolig og avslappa morgen. Jada, dere som kjenner meg ler sikkert nå og tenker “ikke jug på bloggen”. Jeg er et vrak å få opp av senga, og jeg velger sjeldent å stå opp tidlig frivillig. Men når jeg først gjør det synes jeg det er ganske deilig. Det er nydelig å stresse litt ned, og starte dagen litt gradvis. 
Men dere, det jeg kom inn for å si. Jeg reiser til Stavanger i ettermiddag, wii! Jeg skal først besøke familie, og sove der en natt. Før jeg reiser videre til bestevenninna mi Hedda. 
Så i dag går dagen virkelig i ett. 
Nå reiser vi om ikke så lenge til hjelpemiddelsentralen, der jeg skal på utprøving av hjelpemiddeler. Jeg har ventet ganske lenge, men med masing og god hjelp fra statped, så skal jeg endelig dra dit. Jeg har egentlig ingen forventninger, og jeg har ingen anelse om hva som skal skje. Men jeg håper jo at det går bra, og at det er ganske nyttig da. At jeg finner ut noe lurt som jeg kan få bruk for videre, spesielt lesetv jeg kan bruke til det jeg har tenkt. Hvis jeg finner det, skal jeg fortelle dere mer senere. Jeg kommer til å vlogge hele dagen på snapchat, så hvis du vil få med deg mer enn det du leser her så følg meg gjerne. Jeg heter helene.vlogs der. 

Bildene er fra bursdagen til Marie, for et par måneder siden.

Bildebeskrivelse: Hedda og GuroHelene tar et bilde av seg selv. De har pyntet seg, og smiler mot kamera. 

Bildebeskrivelse: Hedda og GuroHelene holder sammen i en stor oppsats med ballonger, mens de ser på hverandre og ler. De har på seg pene klær.

En annen ting dere som jeg tenkte å spørre dere om er markering av bilder. Det vil si, jeg skal ikke spørre dere en gang. Jeg bare gjør det, også får dere synes hva dere vil, så tøff er jeg – neida. Men jeg vet mange blinde/svaksynte leser bloggen min. Det synes jeg er  koselig. Jeg bruker jo en del bilder på bloggen min, og fra så av kommer alle bildene til å inneholde en bildebeskrivelse, da kan alle få med seg alt som er med i innlegget, ikke bare en del av det. Så fra nå av kommer det til å stå en synstolket versjon under alle bildene mine. Håper dere er glad for det. Dere må veldig gjerne fortelle meg om det er noe med beskrivelsen jeg kan gjøre bedre eller annerledet. Jeg vant til å få ting beskrevet, ikke beskrive ting selv – haha!! 

//Følg meg gjerne på snapchat for oppdateringer og vlogging hver dag, og på facebook for å få med deg når det kommer nye innlegg♥♥ 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg