NY SKITUR??

I dag prøvde jeg meg på skitur igjen, og det gikk mye bedre enn sist. Jeg har skaffa meg nye skisko, og nye bindinger. Det hjalp utrolig masse. Problemet i dag va at været var hvitt, og ikke blått. Jeg så ikke forskjell på himmel og snø, og jeg så ikke forskjell på om det gikk bortover, oppover eller nedover. 
Likevel gikk det mye bedre i dag enn forige gang. Mamma hadde lest seg litt opp på hvordan man skal ledsage på ski før vi dro I tillegg hadde jeg allerede gått på ski for par dager siden – så det var ikke så lenge siden sist heller. Wilma var med, og hun løp frem og tilbake og koste seg skikkelig. Jeg tror mange tror hun ikke klarer noen ting, siden hun er så liten, men hun er faktisk veldig fornøyd med  være med ut i snøen. 
Nå skal jeg bare slappe av resten av kvelden, og kanskje hoppe en tur ut i jacuzien igjen i dag også. 
I morgen skal jeg til frisøren for å fikse litt opp. Jeg håper det blir bra, og jeg gleder meg til å vise dere hvordan det blir. 

 

//Følg meg gjerne på snapchat for oppdateringer og vlogging hver dag, og på facebook for å få med deg når det kommer nye innlegg ♥♥
  

 

1 kommentar
    1. Det er kanskje et dumt spørsmål, men hvis du ikke har mørkesyn, hvordan ser du da med solbriller 😮 ?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg