OPPDATERING FRA SYKESENGA

Hei hei dere, nå sitter jeg faktisk i senga på sykehuset og blogger. Jeg er her for å sjekke en vap som dessverre er blitt veldig vond. Jeg har ingen infeksjonstegn, og det er jo typisk meg å ha litt diffuse og blandede signaler. Uansett så har jeg vært på ultralyd og snakket med legen, og de fant heldigvis ingenting som var veldig galt. Vi krysser fingrene og håper at det gir seg, så jeg slipper å fjerne den. Jeg har allerede hatt to, så jeg vil helst slippe å gjennom enda en helt lik operasjon.

Tidligere i dag har jeg både rukket å ha møte med voksenopplæringa, ooooog hold dere fast – jobb! Jeg har aldri hatt en jobb før. Bortskjemte drittunge tenker dere sikkert nå, men det har en forklaring altså. På grunn av helseplager har jeg aldri kunnet hatt en ordentlig jobb som alle andre på min alder. Jeg jobbet som telefonselger en veldig kort periode da jeg var “liten”, men det varte ikke lenge. På grunn av helsa har jeg hatt lite skole og jobb, og vært mye hjemme. Begge møtene i dag gikk så bra, så nå er jeg virkelig letta. Jeg har fått greie på at jeg får starte på voksenopplæringa for å ta studiekompetnsen der, selv om jeg egentlig er for ung. I tillegg skal jeg begynne å jobbe to ganger i uka, gjennom arbeidstrening (eller hva de kaller det formelt, ikke bli sinna på meg), gjennom Nav.
Jeg vil ikke si hvor jeg skal begynne å jobbe, men jeg kan si at det i alle fall er relevant for utdannelsen jeg skal ta. Så nå gleder jeg meg bare til å starte, å se om denne utdannelsen og jobben er noe for meg. 

Håper det går fint med alle dere i dag, nå skal jeg hjem å filme videoer til kanalen! Kom gjerne med forslag til konkrete videoer, utenom vlogs og introduksjon. Send meg forslagene på facebooksiden min her, eller snapchat her

 

 

 

4 kommentarer
    1. Hei Guro.Det var da fint at du skal starte med voksenopplæring, å jobbe kjempeflott nå ble Jake glad på dine veine.👍👏💚Ha en fin helg hils .💕Klem💕

    2. Til YouTube: vise alle tatoveringene og betydningen bak dem?
      Til spørsmålsrunde/YouTube : hva ønsker du å utdanne deg som/bli? Hvordan er det å være syk med hund, går det bra?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg