KONTROLL PÅ ULLEVÅL

Nå er jeg ferdig på kontrollen min på Ullevål, og jeg har tilbringe ettermiddagen min sammen med mine venninner Hanna og Nora På Ullevål gikk alt veldig fint. Jeg så litt bedre, noe som selvfølgelig var utrolig digg å vite. Jeg har jo følt det litt på meg og, men å få bekrefta det føles jo godt.

Når Jeg sier det er bedre, så betyr ikke det at det er normalt, synet kommer og går og lever helt sitt eget liv. Rimelig stress som dere kanskje skjønner. Uansett, RP diagnosen min ser ganske lik ut, så det er jo også en bra ting. De holder fortsatt på å sjekke meg mer da.. selv om jeg er fornøyd, og alt gikk bedre enn forventa så er det ikke perfekt. Det er jo ikke mer enn noen uker siden jeg mista synet sist. Så nå snakker de om det kan være en skade på synsnerven eller en genfeil som gjør dette. Men det vet jeg ikke nok om til å kunne fortelle om enda, så det får bli en annen gang. Nå sitter jeg i leiligheten hos Nora, sammen med Tina. Og vi skal spise mat og kose oss.

//klem fra meg

 

4 kommentarer
    1. Så godt at du er ferdig! 😄 Er alltid godt å vite at ting er bedre, og at det er slik en selv føler ☺️ kos deg masse virderer i kveld! Du er et forbilde ☺️❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg